maanantai 23. tammikuuta 2012

Jihuu, Indy liikkuu täysin normaalisti jo viidettä päivää. Viime fysioterapiakäynnillä 16.1. fyssarit Heli ja Anna sitten ihmettelivät yhteisvoimin Indyn tilaa ja ontumatilanne juostessa oli jo paljon positiivisempi Suoralla 1/5 askeleesta, pienellä ympyrällä oikealle 0/5 ja vasen ympyrä 2-3/5 askeleesta ontui. Me so happy happy!

Lumi tuli sitten meidän treenejä. Hidasta rämpimistä tuolla kinoksissa ja ylipäätään kinosjumppaa, saa vähän hallittua liikettä koiraan. Paitsi jos neiti päättää vetää jänisloikkia ympäri ämpäri. Tehdään myös tasapainotyynyllä jumppaliikkeitä syvien lihasten treenaamiseksi.

Ollaan Indyn kanssa harjoteltu uusia temppuja ja näistä jo hyvin onnistuu temppu "kerjää". Harjotellaan myös koko ajan parempaa kontaktia ja perusasennon paikkaa. Mulla ei ole valitettavasti kamalasti aikaa lähteä treenailemaan Indyn kanssa nyt pahimpaan lukuaikaan, joten kotitokoilua lähinnä harrastetaan, ehkä sitten kesällä sitten ;)

Maahanmenoa luulen, että pitää reenailla hieman eri tekniikoilla. Indyllä ei ole mun silmään ihanteellinen tekniikka mennä maahan, vaan se meneekin yleensä pers edellä maihin. Olen myös yrittänyt opetella naksuttimen käyttöä, mutta pitäisi varmaan käydä joku kurssi. Mä en itse vaan ihan tajua.. Tyhmä(kö?).

Ja minua niin kiusaa taas lievä pentukuume. Oma pieni pissakone olisi niin ihana, mutta se ei tule ajankohtaiseksi vielä ainakaan puoleen vuoteen. Todella tylsää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti