perjantai 19. lokakuuta 2012

Nopiaa treeniä

Ystäväni auttoi minua eilen Indyn treenaamisessa, pääsipä hänkin näkemään ensimmäistä kertaa tottelevaisuustreenejä.. ;)
Wants food, pls!
Vettä tuli ripotellen taivaalta, mutta silti ihana ystäväni suostui minua auttamaan. Halusin apua paikkamakuun treenaamiseen häiriön alaisena ja pyysinkin ystävääni kävelemään melko kaukana Indystä ja heiluttelemaan narupalloa. Indy kiemurteli aikalailla sen mukaan, missä ystäväni meni, mutta ei noussut, joten en käynnyt sitä korjaamassa. Palasin Indyn luokse, kun se oli rauhoittunut ja makoili rauhassa. Lähdemme paikkamakuusta aina seuraten pois ja palkkaan vasta seuruusta, jotta Indyllä olisi mahdollisimman kokeenomainen treeni joka kerta.

Otin myös seuraamista käännöksillä, jotka meni ok. Kontakti oli aika hyvää ja edelleen mun pitää treenata oikealle käännöstä tiiviimmäksi, kun olen tyhmä, enkä osaa palkata oikein.. Pallo lähtee jostain syystä tosi helposti mun kädestä eteenpäin eikä takaviistoon.. Millonkohan ohjaaja oppisi kouluttamaan koiraansa oikein.. :P

Tein muutamia uusia sivuja bloggeriin ja tapahtumakalenterin, johon yritän meidän tekemisiä päivittää.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti